کلوپ هواداران یاس

کلوپ هواداران یاس

(با شرکت در نظرسنجی و دادن نظر به مطالب از یاس حمایت کنید.)

مصاحبه و فری استایل جدید یاس

 

سلام دوستان و همراهان همیشگی یاس فنس . با این امید که خوب باشید و همه چیز بر وفق مرادتون باشه . مدت ها بود که مطلبی برای کلوپ هواداران یاس آماده نکرده بودم . ولی خب خوشحالم که امروز با دست پر در خدمت شما عزیزان هستم . من پنجشنبه ی هفته ی گذشته به تهران رفتم و نصف روز رو با یاس گذروندم و واقعاً روز فوق العاده ای بود و من از این فرصت استفاده کردم و مصاحبه ی مفصلی با یاس انجام دادم و امروز این مصاحبه رو براتون میزارم . واقعاً مصاحبه ی جالبی شده . بسیاری از سوالات شما هواداران رو با یاس مطرح کردم و یاس هم با صمیمیت هر چه تمام تر پاسخ همه ی سوالات من رو داد . و چیزی که خیلی جالبه این که یاس در این مصاحبه یکی از آهنگ های جدید خودش رو اجرا کرد . البته یاس بعد از مصاحبه این آهنگ رو به صورت تصویری هم اجرا کرد و میتونید مصاحبه و فری استایل جدید یاس رو با کیفیت بالا از ادامه مطلب دانلود کنید

دانلود مصاحبه ی صوتی

دانلود فری استایل جدید یاس با کیفیت بالا

دانلود فری استایل جدید یاس برای موبایل


نظرات شما عزیزان:

ملیکا
ساعت15:27---1 آبان 1391
من تو همه ی موضوع ها چیزینوشتم ملیاس

سکوت
ساعت17:34---27 فروردين 1390
داشه من خیلی مونده تا شما تازه کارا یاس رو بشناسین!!!!!
یاس دنیاییه....فکر نکنین یاس رو یشناسین؟؟؟؟
در هر حال با وبلاگت حال کردم...معلومه که یاسرو دوست داری...
دمت گرم
سکوت.....................


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: tobi ׀ تاریخ: 30 شهريور 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ تخصصی یاس خوش اومدید..خوشحال میشم اگه با ما همکاری کنید..


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 1hamvatan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM